Skum gubbe!

Nu har syrran & Tugay gått. Vi skippade pizza och lagade god mat istället. Hon ringde mig för en liten stund sen och berättade att en skum man hade kommit fram till henne och Tugay och frågat efter cigg, hon sa att hon inte hade. då sa han "jaha okej, så du är bara ute och rastar hunden eller?" ja svarade hon och gick vidare. "härligt" sa han. Sen gick hon över gatan för att bli av med honom, men då följde idioten efter henne och nu när hon ringde gick han framför henne. Hoppas ingenting händer, men det tror jag inte. Hon är superwoman & Tugay skyddar henne! jag bad henne komma tillbaka men hon är ju rocky balboa så hon sa nej haha. Hon skulle ringa direkt om det var något och hon skulle gå vägar där människor finns, upplysta gator osv..

Jag ska väl strax byta om till pyjamas och invänta big brother som börjar om en och en halv timme. hörde att tobbe gick ut ur huset igår hahaha, han fick antagligen reda på att vanessa var transa. han som tjatade så mycket om att han skulle vara kvar enda till vinnardagen. yeye folk snackar mycket :)

UPDATE: pratade med kusin nyss på facebook, går över till henne och sover där inatt. big brother & film all night long.

en kommentar också: HEy jag undrar om jag kan berätta om mitt kärleksproblem till dig ? / en läsare som läser alltid din blogg ! + du e vackrast !

svar: visst kan du det! det är bara att skriva ner i en kommentar så svarar jag på det. hade bäst & tack så jätte mycket ♥



Kommentarer
The Lost Girl.

Hey jag igen =)! Jag såg en kille för några månader sen, och jag sökte upp honom och hittade honom.Men han är konstig.Först vill han träffas ena dagen sen andra dagen så svarar han inte när jag skriver till honom? han e torr? Det är alltid jag som måste börja skriva annars skriver han inte!,Ibland är han vänlig mot mig, och ibland e han så kall!jag förstår inte varför?han är ganska poppis bland tjejerna,många vill ha hano så.Han gillar sig själv mycket..

JAg har berättat hur jag känner för han men..

det känns som han bara vill prata med mej när jag säger saker om han utssende? att han e snygg o så? JAg vet inte om han gillar mig.. han ger mig ibland chans o ibland inte:S.. va tror du & vad tycker du jag ska göra? Är jätteförvirrad..

Tacksam för svar ! <3



2011-03-07 @ 21:09:56
Anonym

Älskar din blogg! En av de få bloggar som är vettiga och man lär sig något av.. :D



2011-03-07 @ 22:10:47
rreze zeqiri

så vacker du är älskling :D



Blogg: http://rreeze.blogg.se/
2011-03-09 @ 03:13:41


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!