Skön söndag!

L & S följde mig hem hihi. har umgåtts med dem hela dagen. vi har kollat på film, gått på promenad med tugay och sen fått besök av psykparet klyft & rose. det blev käk & big brother framåt kvällen och nu är jag som sagt hemma igen!

ska alldeles strax bädda ner mig i sängen för imorgon är det skola som gäller. dags att stiga upp 7:30. inte allt för tidigt faktiskt :) känner mig rätt trött så det ska bli skönt att krypa ner under täcket.
nattinatti sweeties!

här har ni några bilder ifrån idag:











Kommentarer
Anonym

hej kan du visa lite mer av ditt hår , typ där bak och så . sen undrar ja vilken färg använder du och vf blir det inte blont? hur ofta brukar du färga



2011-03-21 @ 00:26:31
Anonym

Du har ett ovanligt utseende =) Hur fixar du dina ögonbryn förresten ? Någon speciell teknik ?



2011-03-21 @ 02:23:47


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!