Skäms han?

Hej sötis. Du känner mig men vill nog inte skriva namnet här så alla ser haha kan säga vem jag är på MSN! ;)

Men iallafall. Har träffat en kille i några månader nu och allt är bra/nästan perfekt när vi väl umgås, men problemet är att han VÄGRAR visa att han är tillsammans med mig på tex, facebook. Han säger att jag är omogen för jag tycker förhållandet ska vara officiellt. Brukar tro att han skäms för mig men han har nekat när jag frågat om det är så. Vad ska man tro egentligen och vad tror du?

En sak till, han vägrar komma dit jag vill eller till mig, vi måste jämt hänga hemma hos honom eller med HANS kompisar. Mina kompisar är "äckliga horer" som han kallar dom och han gillar dom inte. Han påstår att dom inte vill se mig med honom och att dom ogillar honom. Vad tror du?

Puss!

Hej gullunge! I think I know who u are, men är inte 100 % säker.
Kul att höra att du har skaffat dig en boyfriend i vilket fall :) Jag tror inte att han skäms för dig, för då hade han antagligen inte varit tillsammans med dig, eller ens gillat dig. Man brukar inte tycka om att vara i en persons sällskap som man SKÄMS över. Är du säker på att han är fullt ärlig mot dig? Vill inte skrämma dig eller så, men jag fick en tanke av att han kanske inte är trogen? Han kanske har någon annan, därför kan han inte publicera ut att ni är ETT. Bara en tanke. Försök ta reda på det. Jag ser inte något omoget med att skriva ut på facebook att man är ett par? Har man en partner vill man väl att hela världen ska veta hur glad man är över att vara med personen?!

Att han inte vill komma till dig eller vara där du vill är förstår jag mig heller inte riktigt på. Vill han ha makt över dig och bestämma var ni ska vara, när och hur ni ska vara? Man ska alltid ge sin partners vänner en chans att ta del eftersom att det är dina vänner och du vill väl självklart att dina vänner och din pojkvän ska gå ihop? Ge aldrig upp dina vänner för en kille, ALDRIG. jag själv gjorde det misstaget och jag mådde så otroligt dåligt över det. De förstod mig som tur var, och gav mig en ny chans. Men vissa ger inte alltid en ny chans och man vill inte förlora en vänskap för en kille tro mig. Försök få din pojkvän och dina vänner att funka ihop, säg att han måste acceptera eran vänskap och försöka så gott det går om det ska funka mellan er..

Han verkar vara lite konstig, förstår mig inte riktigt på honom. Försök att prata lite djupare med killen och se var skon egentligen klämmer.. Hoppas att det löser sig och grubbla inte över att han skäms över dig, för det gör han inte om ni är tillsammans. Puss på dig gurkan!


Kommentarer
InHungary

Hej!

Förlåt att jag lägger mig i, brukar läsa här ibland..



Jag vill bara säga att det inte är hela världen att skriva ut på Facebook att man är tillsammans! Det finns andra sätt att visa att man är tillsammans, tyvärr har det blivit så j-kla ytligt med internet, man ska inte ta allt på allvar, Facebook är liksom ett ställe man håller kontakten på med sina vänner och inte gör reklam för sina förhållanden. :P

Jag har sätt och hört så många som påpekar detta, därför skrev jag!



Hoppas det löser sig snart!

Ha det bra

Kram!!! :))))



Blogg: http://inhungary.blogg.se/
2011-03-11 @ 20:24:52


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!