promenix i vårsolen

FETT SKÖNT VÄDER UTE!!! bestämde träff med syrran & tog en sväng runt strömmen med henne och tugay. haha tugay busade massor med fåglarna och hoppade nästan ner i vattnet, craaazy dog! Denis mötte även upp oss vid himpa, han är världens bästaste kille. älskar att umgås med honom. stackarn blev helt lerig för att jag bussade tugay på honom HAHA.. fick självklart betala för det och skrubba rent hans kläder hos levent hahahahha. vi fortsatte iaf att gå mot folkparken, in mot stan för att köpa cigg och sen vidare till levent på lite fika. efter ett tag tog jag och denis vårat pick och pack och promenerade hemåt. vi gick upp till min hållplats och så väntade jag tills hans vagn kom och nu är jag hemma igen.


















Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!