Pluggat matte!

Jag har precis pluggat klart med matten, prov på torsdag, SKÖNT ! hanna hjälpte mig, visste inte att hon var SÅ duktig på matte haha. tack kära kusin! hon sitter för tillfället och plattar håret. jag sitter här och kikar vad som händer på facebook och lyssnar på musik. kom på att jag hade en blogg som jag kunde uppdatera hähä. alldeles strax blir det film skulle jag tro. takers står på schemat today.

vi får höras imorgon igen, kommer bli en grymt skön dag. hundvakt och hela köret, egen lägenhet för oss själva. määähähä. god natt sötisar!


Kommentarer
johanna

hej underbara människa! enda sen jag hitta din blogg har jag varit fast för du e så jävla lik mig.. jag har ett "hår problem" jag bara kände att jag ville fråga dig om råd. Jag har mellanbrunt långt hår,ljusbruna ögonbryn (alltså ljusare än håret på huvudet), bruna/ mörkgrå ögon och jag har en varm hudton. Jag vill verkligen ha en förändring i min hårfärg men jag vet inte vad jag passar i. Alltså jag vill ha en hårfärg som verkligen passar på mig och får mig att se fräsch ut för just nu känner jag att jag ser typ torr o grå ut haha.. svara om du orkar <3



2011-03-09 @ 11:41:34


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!