outfit ?

hej..tips på festoutfit? har nollll insperation för tillfället :(

svar: hej på dig! nu orkar jag faktiskt inte ta mig tid att gå in på kläd-hemsidor och visa bilder för jag är så otroligt trött, förlåt haha. men jag tycker om ett nice linne istoppat i ett par midjeshorts (skinnshorts är sexigt) sen är det bara att testa några härliga klackar till det, eller om du har converse det är faktiskt fett snyggt! piffa till det med någon härlig sminkning (gillar skuggat), några ringar & armband. annars kör du bara på en tight klänning med/utan svarta strumpbyxor och några höga klackar på det! tipsar dig om att besöka kenzas.se när du inte har någon inspiration för den tjejen klär sig grymt både till vardag & fest.

Kommentarer
Anonym

tack :) <3



2011-03-19 @ 21:37:29


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!