Otrogen

hello selma ja har vart tsm med en kille i 4 år och fick reda på nyss att han va otrogen mot mig men de hände för ngr månader sen men fick reda på nyss ja förlät han men har de i mitt huvve hela tiden när kommer man glömma? blis så less på dä

grym blogg föresten !



Hej gumman!
Jag har varit med om precis samma sak och jag vet exakt hur du känner. Man älskar honom så mycket men det enda man ser framför sig är HAN med en annan tjej. Eftersom att jag inte kunde glömma så gjorde jag slut, har dock ångrat mitt val ett antal gånger. Känn efter, vill du vara med honom? är du beredd på att vara med honom på nytt? är du beredd på att aldrig blicka tillbaka och smutskasta honom för det förflutna? om du förlåter honom (som du nu har gjort) får du ALDRIG påminna honom om hans otrohet. Jag vet att det är svårt, jag själv klarade inte av det. Och om du känner att du heller inte klarar av det så ska du lämna honom för det kommer bara såra dig om du stannar kvar, men ser honom med andra i ditt huvud.

Man ska alltid ge en person en andra chans. Alltid! även om alla inte gör det. (jag gjorde inte)
Och jag vet inte hur lång tid det kommer att ta för dig att smälta det han gjort mot dig.. Du kommer antagligen aldrig att glömma det, men gå vidare och leva med att hänt har hänt har jag faktiskt ingen aning om när..

Hoppas du gör ett bra val och att allt går din väg. Ta hand om dig puss!

Kommentarer
Ord blir meningar

tror inte på att förlåta otrogenhet.. om man verkligen älskar någon så skulle man inte kunna va otrogen tror jag.. tänk dig sj om du verkligen älskade ngn sen tänkte " skulle ja kunna va otrogen mot honom" de skulle inte ens finnas på kartan.. 2 chanser tkr ja man inte ska ge allt.. va ba tvungen oo säga de :) grym blogg haru selmaa..



Blogg: http://ordblirmeningar.blogg.se/
2011-03-15 @ 17:29:03


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!