ONSDAG

Hej på er mina fina vänner! Vad har ni för er? själv sitter jag i levents soffa, magen är fullproppad med mat som jag och hanci precis smällt i oss. Vi ska alldeles strax gå ut på en promenix med vovven, vi är hundvakt förstår ni. Japp, ända tills imorgon så det blir att sova här tonight. Vi ska ta oss en sväng till affären och handla lite gott tills ikväll.

tänkte svara på en fin kommentar.
 Sara: Hej! Har följt din blogg ett tag, och vill bara säga keep it up girl! Du är SÅ duktig, speciellt när du hjälper andra med "kärleksproblem".

Allt man går igenom under livet formar en, och man kan hjälpa andra genom saker man går igenom vilket man kan se på dig. Du tar "hjälp" av dina erfarenheter, istället för att låta dem vara ett hinder för dig. Jag vill detsamma som dig, jobba med ungdomar som har problem och det märks att du kommer att komma långt. Fortsätt kämpa, du klarar det! Kram

svar: Hej Sara! Tack så otroligt mycket. Jag använder mina erfarenheter till det positiva istället för att grubbla över alla tråkiga saker jag varit med om. Jag vet att alla kan om de vill och jag vill självklart hjälpa dom en bit på vägen om det är möjligt. Det är bra att prata om personliga saker med folk som man inte känner ibland. Det kan faktiskt vara riktigt skönt.

Vad kul att du vill hålla på med samma sak! Jag tycker att det är fett roligt och intressant att hjälpa andra, så jag ska definitivt ta chansen att arbeta med ungdomar i framtiden.

Tack så jätte mycket, såna här kommentarer stärker mig verkligen. Du gjorde mig otroligt glad :) hade bra och må bäst verkligen! ♥

Kommentarer
Michelle

måste bara säga att det är riktigt fint de du gör i din blogg! svarar och ger råd till tjejer som behöver det, fortsätt med det! :)



Blogg: http://juustus.blogg.se/
2011-03-09 @ 21:00:46


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!