ONSDAG.

God morgon mina vänner! Har ni sovit gott? de flesta är väl i skolan just nu men som ni vet går jag bara i skolan måndag & torsdag så jag är ledig idag. vaknade kl 10.10 hähä. somnade jätte skönt igår.. var skit trött :)


jag kom precis ut ifrån dushen, mamma hade deniz i telefon när jag stod och dusha men han var kvar i luren när jag var färdig så jag hann att byta några ord med honom. nu är det MINDRE än en månad kvar tills vi ses igen och fy fan vad härligt det ska bli att få umgås med honom igen. vi kommer ha en fett skön sommar, ALLIHOPA :)

jag ska vänta på att min hår torkar lite sen ska jag fixa mig och röra mig mot stan med syrran, levent & denis. sen får vi se vad dagen har att erbjuda. hörs senare, PUSS !

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!