nu säger jag god natt !

nae nu orkar jag inte sitta framför den här ruttna burken mer! ska ta mig ett varmt långt bad och lägga mig i min stora sköna säng med min kissemisse Trazan haha. Det blir mys framför tvn hela kvällen och efter big brother är jag störtsäker på att ögonen slocknar.. om inte tidigare vilket jag inte hoppas på, för jag vill verkligen kolla på bb idag. på tal om bb, roza åkte igår. snacka om att jag blev glad. psykbrud :) jaja vi hörs imorgon igen puss och kram syns på stan. nattinatti !


Kommentarer
Ida

Måste bara säga att jag har läst din blogg några gånger nu, och jag diggar den starkt! Oavsett vad någon skriver till dig så står du upp för dig själv, och du ser även dina egna fel!, vilket kan vara jätte svårt att göra.. Kan bara säga att jag tror att du är en förebild för många, och fortsätt som du gör, klockrent! Det är nog många som har skrivit såna grejer till dig, men de gör inget med extra credit, KRAM!



Blogg: http://idaeriksson.myshowroom.se
2011-03-28 @ 21:36:13


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!