nattinlägg

Det glädjer mig något otroligt mycket att ni vill dela era kärleks-bekymmer med mig ♥ tack så mycket! jag ska svara på ännu en kommentar senare idag. japp, vad har ni gjort ikväll då? klockan är 02.51 och jag vaknade för tre timmar sen. somnade runt 19.30 och vaknade vid 12 igen. helt otroligt. däckade bara av när jag kollade på tv, med alla lampor tända. men måste faktiskt erkänna att det är skönast att sova på "dagen" mellan 3-8. så jävla skön sömn, man bara faller ihop haha. kan inte gå ner några steg här på bloggen för jag är inne med internet google chrome och det är något fel. hoppas texten inte blir för lång och jobbig att läsa bara. hatar när det inte är mellanrum, som ni säkert förstått haha. när jag vaknade satte jag mig framför den här burken och checka läget, sen vid ett tiden kollade jag på big brother, och nu är jag här igen. mamma kommer väl vakna om sisådär en timme så då blir det kaffe i köket tror jag. kommer väl däcka runt 6-7. det kvittar, har ingen skola imorgon. det var väl allt. puss !
Annonser från BloggPartner

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!