mötet avklarat

Hej på er!
jag kom precis innanför dörren. magen skriker. jag väntar på att mami ska laga mat hähä.
hade ju möte vid halv 4 och var redan klar innan klockan hade slagit 16.00, det gick hur bra som helst verkligen. bättre än väntat !!!! katti var jätte glad för min skull haha. tack så mycket pinglan!

vi tog en sväng på stan efter mötet & jag fick med mig ett jätte sött rosa nagellack hem. testade en gullig klänning på H&M också. och dum som jag är glömde jag min loka falska där, när jag var törstig kom jag på att den var borta så vi gick tillbaka och hämta den hahahah.

nae nu ska jag ta på mig lite bekvämare kläder (mjukis) och invänta maten. tack för allt idag katti!
vi hörs lite senare. puss på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!