Möte

Hej på er alla glada, och sura.. haha.
Jag sov ju hos viccy inatt och imorse hoppade jag upp snabbare än blixten när jag kom på att jag inte hört något alarm ringa.. det blv en liten försening men det är sånt som händer.

viccy förstod inte vad hon sysslade med i matten och självklart ska det gå ut över mig. hon var sur och retades. hahaha jävla kärring... efter skolan drog jag hem och däcka i några timmar och här är jag nu. ska strax klä på mig och sen springa ner till stan för ett möte. tack katti!



Kommentarer
Adelina

Vill tacka (igen) för svaret du gav mig på "mina frågor" angående kärlek, du vet?!



Det visa sig att han ragga på andra tjejer på facebook, som du trodde. Råkade se hans chattrutor med 4-5 st olika tjejer där de bestämde att träffas osv. Jag drog självklart därifrån efter bara någon minut och har nu raderat han helt på facebook och msn, och byter nr om några veckor. Så tack igen! Puss <3



Blogg: http://adelinaadelina.blogg.se/
2011-03-28 @ 15:15:04


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!