Mörkt hår till ljusa ögon IS THE SHIT!

Hej hej ! Jag har mörk brunt hår och olivgrön/bruna ögon, vad tycker du om den kombinationen? Jag är så trött på folk som säger att bara bruna ögon passar till mörkt hår så jag vet inte hur jag ska göra, jag vill hellst vara naturlig så som jag är, tycker det är fint med mörkt hår och ljusare ögon och jag har ju ändå lite brunt i men ska jag testa med bruna linser eller vad tycker du?


svar: Hej på dig! :)
För det första ska du följa det du själv tycker om, och absolut inte lyssna på att mörkbrunt hår bara passar till bruna ögon. Jag tycker faktiskt att mörkt hår passar till alla ögonfärger och jag tycker definitivt inte att du ska köpa mörka linser. Det är jättefint med olivgröna ögon och mörkt hår. Ditt mörka hår lyser upp dina ögon.

Sen om du vill testa linser för att göra en förändring en dag, är absolut helt okej men du ska verkligen inte köpa linser endast för att andra folk tycker att det är snyggare med mörka ögon samt mörkt hår.
Olivgröna ögon är superfint. puss på dig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!