min dag

Shit! förlåt för den katastrofala uppdateringen, känner mig sämst. jag som hade sagt att jag skulle svara på en kommentar om kärlek.. förlåt!

dagen började med att vi vaknade upp vid 1 tiden, kebab stod på frukost-schemat. den satt fint i kistan kan jag lova! efter nån timme hemma gick vi hem till hanna, hennes mami fyllde år så där blev det tårtkalas. smarrigt! sen drog vi vidare hem till mig igen för att invänta svartingen som kom på besök, vi snackade skit som vanligt. alltid lika roligt! syrran och tugay kom också.

hanna gick hem och jag och verro fortsatte våra sjuka konversationer. senare vid 12 tiden om jag inte minns fel (orkar inte kolla) messade shoski, han hämtade upp mig, v & h och så rörde vi oss mot fälle. i brist på något att göra spelade vi sanning & konka hahahahahaha. grymt kul! till slut blev det tråkigt och då började de självklart tjata om lövstadslott.. denna gången vägrade jag. men gick med på anden i glaset, dock hade inte falle några ljus hemma så något anden i glaset blev det inte. vi blev sega och åkte hem istället.

så har min dag sett ut faktiskt. JAG LOVAR, imorgon kommer en kärleksfråga upp ♥ är för seg för att vara smart just nu.. nattinatti änglar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!