Måndagsintervju med Ida

Vad heter du? Ida Bergvall :)

Vart bor du? Landskrona

Hur gammal är du? 18, but soon 19 =)

Civilstånd? single baby

Hur lång är du? 179...

Varför började du blogga? För jag ville ha något ställe att kunna skriva ner tankar o annat skit.


Hur många gånger om dagen ska en bra bloggare uppdatera? Minst 4, så jag är ingen bra =) haha

Vilka bloggare följer du? Din (a) Linas & vickys & Ellens, sen ibland går jag in på andras

Tips för att få en bra blogg med mycket läsare? behöver tips själv. haha

Hur många läsare har du per dag? minst 25 unika iaf, sen beror det på..

Är du beroende av någonting, i så fall vad? choklad !

Skulle du hellre vara rik och ha falska vänner eller vara fattig och ha riktiga vänner? fattig & riktiga vänner

Vad har du för skönhetstips? oh svårt.. i dont know (a)

Bästa film? The town, my name is khan & 22 bullets

Vem är din favorit artist? Bruno mars för tillfället, my man =)

Har du någon favorit låt? i så fall vilken? Greande just nu..

Trivs du med dig själv? om inte vad skulle du vilja ändra på? Ja faktiskt, jag är mig själv, bryr mig inte vad andra tycker, vill kanske ha lite större bröst.

Specialfråga denna veckan: vad skulle du gjort om du fick reda på att killen du dejtar är transsexuell (hon har bytt kön & är istortsätt en kille)? hahaha först hade jag skrattar, om jag tänker på han jag ''dejtar'' nu, sen hade jag blivit lite äcklad, & sen hade jag skrattat igen =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!