KIMPAN & SEMPAN

måste ta och svara på denna älskade kommentaren ifrån min fina vän kimpan:

Selma vill du att jag ska börja gråta också..?! Du är bara för underbar. Och det är bara patetiskt att ta någonting för givet som Ida just gjorde. Visst att fråga, om man inte skulle veta hur det låg till, men det där tycker jag var ett antagande och riktigt fel. Och som du sa, både du och jag vet om att det absolut inte är så emellan oss! Jag är faktiskt hur jävla glad som helst att ha dig vid min sida och speciellt nu under graviditeten, för det är många som inte förstår, men du försöker iallafall och gör allt du kan. Och du om nån skulle jag kunna låta vara gudmor till mitt barn! (Men vet ej än hur jag ska göra med det) Vi är samma emot varandra hela tiden, men som du också skrev att vi tappat kontakten fram och tillbaka men vi får den alltid tillbaka, och det är det som är så skönt. Oavsett om vi inte pratat på månader, så vet jag att jag kan ändå vända mig till dig och du till mig. Och tveka inte en sekund, vi älskar dig precis lika mycket hjärtat. Läste för mamma och hon blev rörd hon med. Du står oss varmt om hjärtat, det lovar jag. Och din mamma lika så för mig. Vet knappt vad jag ska skriva, mer än att jag verkligen håller med om allt du skrev Selma, att allt stämmer. Måste springa och duscha nu förlåt, annars hade jag skrivit en bok till.. Älskar dig Sempis! :*

SVAR: haha vet inte hur jag ska tacka dig för dina fina ord hjärtat! du fick mig också att bli blöt i ögonen. det är tur att vi har och förstår varandra. vi vet vart vi har varann och det är huvudsaken. kommer alltid att finnas här för dig, även om 20 år, det kan du skriva upp ;) hälsa till världens bästa mamma-anneli ♥♥ tusen pussar till er!!!!! KÄRLEK ♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Anonym

hej..tips på festoutfit? har nollll insperation för tillfället :(



2011-03-19 @ 16:29:34
Carleen

Jätte fin blogg ;)



Blogg: http://carleenmae.blogg.se/
2011-03-19 @ 18:19:21


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!