Kärlek

Jag älskar att prata om kärlek, all kärlek. det är ett intressant ämne att diskutera om. Många av mina vänner brukar prata ut med mig när de har tex. kärleksproblem. många tycker att det är jobbigt "ääh vafan kom inte till mig när du har kärleksproblem" men jag diggar det som fan. älskar att prata ut, ha olika åsikter och försöka ge så många bra råd som möjligt. jag är ingen kärleks-expert men jag vet rätt mycket och jag försöker alltid hjälpa till så gott det går.

om ni har någon olycklig kärlek, eller bara vill prata allmänt om kärlek, skriv ner en kommentar. jag svarar gärna! om det blir en hit kanske jag skapar en kategori om det också. skulle vara grymt!




Kommentarer
Anonym

känner mig skitmobbad nu men de så att jag förut pratade med en kille som jag länge haft öga för. tyvärr fick min bror reda på det och sa till mig att avsluta allt. jag lyssnade på honom men nu efter ångrar jag mig skit mycket och kan inte sluta tänka på hur det kunde ha blivit om jag valt att inte lyssna på min bror. vi träffades bara två gånger men de va endå något speciellt med han. nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra och undrar om du har något tips



2011-03-03 @ 00:28:27
Jennie

okej jag är en tjej som är förlovad jag har varit det snart 3månader och haft killen 2år och 3månader men nu efter att vi träffades i fredags så har han varken svarat mig , kollat efter mig på msn eller något han har inte ringt eller .. jag vet inte vad jag ska göra? :( jag skickar ganska mycket till honom för att jag tror att jag ska få svar men jag får inget så skickade jag till hans kompis han vet "inget" jag har snackat med alla mina närma dom säger att han har "hittat" en ny , och så ska jag får tandställning det HATAR han kanske därför han inte bryr sig han finns typ inte han dissar i skolan så går han ifrån eller så säger han bara mitt namn när jag kramar honom står han still och bara tittar eller retar mig jag vill inte tänka på detta ... :( han kallar mig tjock och hor.. med :o jag vet inte vad det är med honom han verkar inte kunna acceptera mig för den jag är det kan jag inte leva med det vet jag jag ahr en begränsad pappa måste passa tider får inte sova hos killen eller något .. :S vi har kämpat med detta över 2år och målet var FÖRLOVNING sen flytta till sommaren , vad leder detta till? :( svara bara om du orkar och har tid!



Blogg: http://mackansflicka.blogg.se/
2011-03-03 @ 01:40:30
Anonym

vet inte hur jag ska börja men för nästan 2år sen så flytta jag till en ny stad kände ingen o ingen kände mig,o det va en ganska liten stad så alla visste att jag var ny och så klart så ville killarna där lära känna mig men dom våga inte snacka live, men en kille kom fram han va alban som jag, inte så speciellt snygg men han var jätte snäll .. jag va snäll tillbaka , vi träffade , vi blev tillsammans och jag blev kär, känns kontigt o skriva detta här men så att du ska förstå , han tog min oskuld efter det så blev han kall sen lämna han mig bara .. fuck va sårad jag va just då, efter några månader så träffa jag en annan kille han va arab.. mitt ex fick reda på det och nu han hatar mig kallar mig smuts äcklig, vet inte va ja ska göra han går i min skola har fortfande känslor för han men jag känner att han aldrig mer kommer bli min..va ska jag göra han finns i mina tankar hela tiden fattar inte hur jag kan älska han när han är en sån idiot, det går inte ens och snacka med han :S..



2011-03-03 @ 18:17:48
Malin

Hej ! Läser din blogg ganska ofta och den är super bra! Du är jätte söt med ^^



Jag har ett litet problem med kärlek..

Det är nämligen så att jag, hur ska jag förklara, har svårt att falla för någon. Jag är en brud på 17 år och jag har enbart haft korta förhållanden. Tycker inte att det är jätte viktigt att ha ett förhållande men det är ju ganska mysigt att ha en pojke för sig själv! Jag får ganska många chanser till att ha en pojkvän men jag tröttnar så fort! Det tar knappt en vecka och sedan vill jag jaga efter en ny kille.. Jag är trött på raggandet men kan verkligen inte binda mig. Har funderat länge på varför jag har svårt för det, tänkte bara fråga om du har någon idé eller åsikt på varför det är som det är?

Lite annorlunda kärleksbekymmer kanske, men en utmaning är alltid kul! Hoppas du har det jätte bra och ha ett fortsatt gött liv! Kramar



Blogg: http://snippie.blogg.se/
2011-03-06 @ 00:06:07


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!