im out

Idag har jag inte gjort ett skit. inte ett skit. bara ruttnat. ush. rose blev jätte sur på mig för att jag inte orkade springa ner till stan för en fika med henne, men jag är så seg. orkar ingenting. har inte ens dushat ännu fast att jag tänkte göra det för FLERA timmar sen.  så det ska jag ta tag i nu, hoppa in i dushen alltså INTE fika haha ush för att gå ut idag. innedag jarå!

sen ska jag bädda ner mig i sängen framför tvn. imorgon ska jag iväg tidigt med mamsen, så kvällen får inte sluta för sent. kanske hör av mig innan läggdags, sånt som märks. puss på er.

bjuder på en gammal bild på mig och pärlan


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!