im happy !

Hej sweeties! jag är på strålande humör! :D
åkte till skolan vid 10 och gjorde matteprov, klarade det galant och jag känner mig supernöjd. vädret är på topp & det gör allt så mycket bättre. nu på hemvägen efter att jag gått av vagnen lyssnade jag på musik i båda hörlurarna. madcon - glow & solen lös upp hela vägen, det kändes som att jag snurrade världen med lillfingret. det kändes som att jag ägde allt och alla. blev så glad. tänk vad lite sol & grym musik kan göra.

nu ska jag inte göra så mycket, pratade precis med levent i telefonen. bästa broder bjöd på mc men jag står över today. tack ändå!! ae, ska kolla runt lite på facebook nu hahaha. jag är glaaaaaaaaaaad. puss :) förresten någon frågade om jag kan turkiska och jag kan tyvärr inte prata turkiska så bra, men förstår en del! mest när pappa pratar med mig :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!