Ibrahim tatlises kan skaka hand & prata lite - han lever fortfarande!

Vad gör ni vackra människor? själv sitter jag här med en lätt huvudvärk. har knaprat alla tabletter vi haft hemma, under veckan så nu får jag leva vidare utan värktablett & låta min kropp ta bort huvudvärken, JOBBIGT !

för en stund sen kollade jag och pappa på turkiska nyheter och då sa dem att Ibo kan hälsa (skaka hand) och prata lite. Så han har troligtvis klarat sig :) sen att han inte kommit vara fullt frisk är en annan femma. Men bara han överlever! ♥ BÄSTA IBO!


haha kollar igenom lite foton. jag kan ha så otroligt många olika stilar beroende på humör..

(ibland ser jag ut som mammas flicka, och ibland som djävulens..
ibland har jag fucked up stil och ibland "normal")































Kommentarer
Anonym

Kan du prata turkiska? isf snackar du med din pappa på turkiska? :)



2011-03-17 @ 07:50:19
simon

Ben turce bilmiorum amma Biraz



2011-04-23 @ 19:10:09
Anonym

Du e sjukt vacker miss turkia :D Mashallah



2011-05-16 @ 01:35:23


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!