hos levent my turkish brother. mohahaha

hej på er. sitter för tillfället i levents soffa med tuggebugge brevid, har precis gett honom lite mat. vi ska strax ut på en promenix tror jag. syrran kom hem till oss förut så jag följde med tillbaka :) senare kanske rose & klyft kommer de skulle höra av sig. vädret är på topp idag så jag är på väldigt bra humör. fick en kommentar om att jag dricker så mycket. de stod att det kan vara diabetes.. om det fortsätter får jag söka upp en läkare huhu :( hoppas inte det......

Kommentarer
Anonym

Jag dricker väldigt mycket vätska och inte har man väl diabetes för det ? Det som att vissa äter mycket liksom. Jag har i alla fall hört att man dricker så mycket som ens kropp vill ha.



2011-03-20 @ 17:37:26
Natha

Kan även bero på att du har ätit strak eller för mycket salt mat ;p



2011-03-20 @ 19:27:43


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!