Home sweeeeeet sweet sweeet fuckin hoome :)

Nu är vi hemma igen! sitter här och pumpar den bulgariska låten som jag la ut häromdagen haha, maxat volymen. lever livet, känner mig riktigt glad :D kanske beror det en hel del på vädret? idag lyser solen som aldrig förr haha. vädret är sick i sverige.

vi åkte till hageby runt 9 tiden, storhandlade och kollade lite i andra butiker. jag och mamsen fikade också, blev så hungrig eftersom jag inte ätit.  men nu är vi som sagt hemma, direkt när vi kom hem packade jag in allt och ställde mig och laga mat. tacopaj stod på listan today. FETT GOTT!

pratade lite me rosii i telefon också, blir förmodligen att umgås med henne ikväll. ska se vad syrran & levent har för sig också :)

kände mig inte riktigt nöjd med sminket today så innan vi gick la jag svartkajal under ögonen :)



de berömda hiss-bilderna hahah








Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!