Hmmm..

jag orkar inte skriva ner om gårdagen, tar det senare. tänkte svara på en fråge bara..

Ida: varför umgås du inte med kim nu? och bara när hennes barn ska komma?


SVAR: blir faktiskt lite sur. du får det att låta som att jag utnyttjar kimpan för hennes barn och så vet både jag och hon att det inte är. jag älskar henne & hennes familj och jag kan glatt säga att de älskar mig lika mycket! jag och kimpan umgicks väldigt mycket för länge sen, faktiskt varje dag. sov hos varandra, gick till skolan tillsammans, hängde på fritiden tillsammans osv. vi var nästan som ihopklistrade. hon flyttade till finspång och jag åkte ut dit ett fåtal gånger, vi slutade sakta men säkert att umgås vilket vi båda tycker är synd men vi har haft kontakt över datorn och telefon sen dess. Visst ibland har vi tappat kontakten men vi vet var vi har varandra så det är inget vi mår dåligt över. Egentligen behöver jag inte ens svara på den här kommentaren för både hon och jag vet att vi är ÄKTA mot varandra, men jag vill göra det klart för dig hur det ligger till.

Vi har dessutom bestämt att träffas flera gånger (ÄVEN NÄR HON INTE VAR GRAVID) men det har aldrig blivit av tråkigt nog. Och nu när den lille kommer vill jag självklart vara en del av barnets uppväxt eftersom att jag känt kimpan så länge och hon och hennes familj ligger mig varmt om hjärtat, har alltid gjort och kommer alltid att göra! Vi har alltid stöttat och funnits där för varandra även om vi inte har träffats öga mot öga på senare tid (och även här när bebisen inte var inblandad)

Och en sak till: jag känner andra som fått barn osv, inte fan har jag försökt att umgås med dom mer för det. jag har självklart grattat de & frågat hur de mår och hur de går. Men kimpan är speciell, hon är en barndomsvän som jag alltid tyckt om lika mycket och som faktiskt en gång i tiden var min bästa vän. Därför är den här lilla klimpen så speciell för mig. Ska älska h*n och skydda h*n med mitt liv :) Hon ska veta att jag är hennes hjälpande hand i alla lägen. Min lilla kimpan & min lilla bebbe!

Kommentarer
Kimberly

Selma vill du att jag ska börja gråta också..?! Du är bara för underbar. Och det är bara patetiskt att ta någonting för givet som Ida just gjorde. Visst att fråga, om man inte skulle veta hur det låg till, men det där tycker jag var ett antagande och riktigt fel. Och som du sa, både du och jag vet om att det absolut inte är så emellan oss! Jag är faktiskt hur jävla glad som helst att ha dig vid min sida och speciellt nu under graviditeten, för det är många som inte förstår, men du försöker iallafall och gör allt du kan. Och du om nån skulle jag kunna låta vara gudmor till mitt barn! (Men vet ej än hur jag ska göra med det) Vi är samma emot varandra hela tiden, men som du också skrev att vi tappat kontakten fram och tillbaka men vi får den alltid tillbaka, och det är det som är så skönt. Oavsett om vi inte pratat på månader, så vet jag att jag kan ändå vända mig till dig och du till mig. Och tveka inte en sekund, vi älskar dig precis lika mycket hjärtat. Läste för mamma och hon blev rörd hon med. Du står oss varmt om hjärtat, det lovar jag. Och din mamma lika så för mig. Vet knappt vad jag ska skriva, mer än att jag verkligen håller med om allt du skrev Selma, att allt stämmer. Måste springa och duscha nu förlåt, annars hade jag skrivit en bok till.. Älskar dig Sempis! :*



Blogg: http://kimberlyl.blogg.se/
2011-03-19 @ 11:28:11


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!