Helt fixad, men glömt mascaran.

Igår när vi hade kommit fram till Levent gick jag på toa, och där upptäckte jag att jag inte lagt på någon mascara. Haha fattar ni att jag sminkade mig med resten dvs foundation, puder, rough, ögonskugga, eyeliner osv. Förutom mascara? typ DET man sminkar sig för HAHA. hade glömt bort det helt mitt i all stress när viccy ringde mig och sånt. jaja vad ska man göra..

Somnade dessutom med sminket igår VILKET INTE ÄR BRA, men jag hade ju inte tänkt att somna skulle bara vila iväntan på löfstadslott ?!

tog ett foto nyss, sminket är inte såå förstört, lite fläckig här och var bara mohahaha




Kommentarer
Stephanie

Ja, men ändå så overkligt... Hört något om han klarat sig eller inte? :(



Snygg bild ;) hehe



Blogg: http://nattstad.se/Stephaniiee
2011-03-16 @ 08:03:10
Anonym

han ibrahim e död har ja precis fått höra :/



2011-03-16 @ 09:48:14


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!