HEJSAN!

God dag!
igår hade jag ju besöksrekord, var eller ÄR fortfarande överlycklig. innan klockan hann slå 00.00 hann jag få 1001 besökare. WOHO säger jag bara. Nu när jag loggade in via datorn och kollade statistiken så låg den redan på 148 unika, och så många brukar jag aldrig ha vid denna tiden. :D happyface!

Solen skiner som aldrig förr och det är så skönt att våren är här. när jag gick ut i köket för sisådär 10 min sen såg jag att jag hade fått brev av bästaste dani. ska ta och skriva tillbaka till han snart :) han hälsar till alla han känner!!

nae idag känns det som att man måste göra någonting. viccy tjurar för hon har ont i magen. huhu :( PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!