Han tror att han ska få allt serverat.

The lost girl: Hey jag igen =)! Jag såg en kille för några månader sen, och jag sökte upp honom och hittade honom.Men han är konstig.Först vill han träffas ena dagen sen andra dagen så svarar han inte när jag skriver till honom? han e torr? Det är alltid jag som måste börja skriva annars skriver han inte!,Ibland är han vänlig mot mig, och ibland e han så kall!jag förstår inte varför?han är ganska poppis bland tjejerna,många vill ha hano så.Han gillar sig själv mycket..
JAg har berättat hur jag känner för han men..
det känns som han bara vill prata med mej när jag säger saker om han utssende? att han e snygg o så? JAg vet inte om han gillar mig.. han ger mig ibland chans o ibland inte:S.. va tror du & vad tycker du jag ska göra? Är jätteförvirrad..
Tacksam för svar ! <3


Svar: Det är inte ovanligt att en kille beter sig så. Antingen är killar jätte söta och charmiga konstant, hela tiden för att de verkligen vill ha tjejen. Eller så är de kortfattade i hopp om att tjejerna ska ta första steget, för att de inte vill "toffla" som man så fint kallar det nu för tiden. Jag personligen tycker inte att man tofflar för att man tycker om en person, det är snarare så man visar sina känslor, att man verkligen vill. Sen om det går till överdrift är en annan femma.

Denna killen vill känna sig speciell tror jag, han vill känna att du kommer till honom och jagar honom. Han är antagligen kortfattad för att han vill att du ska fråga, han vill ha din uppmärksamhet. Han vill veta att du bryr dig och "slickar hans röv". Då känner han sig bra, speciell.

Det är inte konstigt att såna killar som gillar sig själva, som alla brudar vill ha - är såna. De är vana vid att få allt serverat, att alla kommer till dem. Och så förväntar han sig säkert också att du ska vara. Säg stopp. Var hård, sätt din gräns. Förklara för honom och säg att jag vill gå vidare med dig, jag vill fortsätta träffa dig och du får faktiskt kämpa lika mycket som mig. Det måste vara två stycken för att ETT förhållande ska funka. Det hjälper inte att den ena kämpar lite mer, och den andra softar med livet. Båda måste ge järnet.

Om han inte är mogen nog att förklara sig och bevisa att han också vill, så ska du skita i honom. Då har han inte riktigt kommit ut ur sitt skal. Då vill han fortfarande leka med sina små ladies och spela märkvärdig. tråkigt nog.. Hoppas det löser sig. kram på dig.

Kommentarer
Anonym

Hej sötis. Du känner mig men vill nog inte skriva namnet här så alla ser haha kan säga vem jag är på MSN! ;)



Men iallafall. Har träffat en kille i några månader nu och allt är bra/nästan perfekt när vi väl umgås, men problemet är att han VÄGRAR visa att han är tillsammans med mig på tex, facebook. Han säger att jag är omogen för jag tycker förhållandet ska vara officiellt. Brukar tro att han skäms för mig men han har nekat när jag frågat om det är så. Vad ska man tro egentligen och vad tror du?



En sak till, han vägrar komma dit jag vill eller till mig, vi måste jämt hänga hemma hos honom eller med HANS kompisar. Mina kompisar är "äckliga horer" som han kallar dom och han gillar dom inte. Han påstår att dom inte vill se mig med honom och att dom ogillar honom. Vad tror du?



Puss!



2011-03-10 @ 12:01:45


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!