God morgon tisdag !

vill börja dagen med en mycket fin kommentar!

Ida: Måste bara säga att jag har läst din blogg några gånger nu, och jag diggar den starkt! Oavsett vad någon skriver till dig så står du upp för dig själv, och du ser även dina egna fel!, vilket kan vara jätte svårt att göra.. Kan bara säga att jag tror att du är en förebild för många, och fortsätt som du gör, klockrent! Det är nog många som har skrivit såna grejer till dig, men de gör inget med extra credit, KRAM!

Svar: hej fina du! vill börja med att säga tack för att du läser & tycker om min blogg! jag blir lika rörd & glad varje gång jag får en sån här kommentar. man ska alltid vara sig själv & stå upp för sig själv. man ska säga vad man tycker och tänker även om det inte alltid är rätt - för på vägen lär man sig av sina misstag i vilket fall. tack för dina ord, dem betyder otroligt mycket för mig :) kör ditt eget race så kommer du långt! hade bäst!


MorsningKorsning! Kommentaren ovan gjorde min morgon, den var fin & en väldigt söt tjej som skrivit den dessutom. Vad har ni för er? går i skolan? själv är man ledig som vanligt på tisdagar. jag somnade inte efter big brother igår, låg och vred & vände på mig ett bra tag & bläddrade mellan kanalerna på tvn. men vid 1 tror jag, då däckade jag stenhårt och vaknade upp vid halv 11 till ett fint "♥" som fillifjonken skickat via sms. haha såna småsaker gör mig SÅ glad. jag uppskattar varenda liten sak alltså!

jag sitter här med min kaffekopp & kikar runt på facebook lite, ska ta och läsa mina vardagliga bloggar strax också. haha fan så sjukt det är egentligen.. man följer andras liv DAGLIGEN. och det är inte en, två eller tre utan FLER. haha underhållande är det i alla fall. lite pinsamt, men ibland väldigt inspirerande! älskar Kenza!

haha shit vad mycket babbel. vi hörs vi hörs!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!