Frågor!

Du har ett ovanligt utseende =) Hur fixar du dina ögonbryn förresten ? Någon speciell teknik ?

SVAR: tack för att du tycker att jag har ett ovanligt utseende. gillar att vara lite annorlunda hähä. ja du, jag kan inte riktigt förklara, har ingen speciell teknik. redan sen jag var liten (7-8 år) frågade folk om jag nopprade ögonbrynen vilket jag självklart inte gjorde, har alltid haft en speciell form & nu på senare år har jag mest "rensat" runt om och format lite lätt bara (där de röda strecken är formar jag) och det tar kanske 3-5 min. behöver inte göra speciellt mycket & ordentligt. haha hoppas det var till någon hjälp. just det, när jag sminkar mig använder jag mig av en ögonbrynspenna, det blir mycket snyggare & man kan istortsätt forma hur man vill :) hade bäst!



hej kan du visa lite mer av ditt hår , typ där bak och så . sen undrar ja vilken färg använder du och vf blir det inte blont? hur ofta brukar du färga


SVAR: hej! :D visst kan jag göra det. men inte idag, har en stor fläta och håret ger inte rättvisa då eftersom att jag har rakt hår & det syns bättre om det är nytvättat.  jag använder schwarzkopf slingor. mitt hår har blandade färger. vissa ställen är fortfarande mörka, andra är blonda, guldiga, oranga, bruna. har inte slingat håret denna månaden för att mitt hår har blivit så slitet efter all blekningsmedel.. jag vill inte ha riktigt blont faktiskt. bara ljusare, ska färga nästa månad & sen kommer solen bleka det i sommar :) har inte fått helt blont eftersom att det är slingor jag användt och för att jag inte har färgat det tillräckligt ofta. puss på dig!

(de här slingorna är inte de blondaste, finns en eller två blondare/starkare)




Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!