Förvirrad tjej!

Jennie: okej jag är en tjej som är förlovad jag har varit det snart 3månader och haft killen 2år och 3månader men nu efter att vi träffades i fredags så har han varken svarat mig , kollat efter mig på msn eller något han har inte ringt eller .. jag vet inte vad jag ska göra? :( jag skickar ganska mycket till honom för att jag tror att jag ska få svar men jag får inget så skickade jag till hans kompis han vet "inget" jag har snackat med alla mina närma dom säger att han har "hittat" en ny , och så ska jag får tandställning det HATAR han kanske därför han inte bryr sig han finns typ inte han dissar i skolan så går han ifrån eller så säger han bara mitt namn när jag kramar honom står han still och bara tittar eller retar mig jag vill inte tänka på detta ... :( han kallar mig tjock och hor.. med :o jag vet inte vad det är med honom han verkar inte kunna acceptera mig för den jag är det kan jag inte leva med det vet jag jag ahr en begränsad pappa måste passa tider får inte sova hos killen eller något .. :S vi har kämpat med detta över 2år och målet var FÖRLOVNING sen flytta till sommaren , vad leder detta till? :( svara bara om du orkar och har tid!

Hej Jennie! Jag förstår om du är förvirrad, det hade jag med varit om jag var i din sits. Det finns inget värre än att ens pojkvän blir konstig och slutar svara när man försöker kontakta honom. Jag vill börja med att säga att om din kille verkligen älskar dig, hade han aldrig ha kallat dig hora eller andra fula ord. Han ska älska dig för den du är. Och jag tror knappast att du säljer dig för pengar. Fråga honom om man vet vad hora betyder. Sår av svärd kan läka, men inte sår av ord.

Försök att inte ta åt dig av vad han säger! han säger antagligen så för att han inte är bekväm i sig själv, då brukar man oftast hugga på andra och det är för att inte känna sig ensam. Det är helt okej att han inte tycker om tandställning, eftersom att alla har olika åsikter om saker och ting men han behöver inte yttra sig om det för mycket när han vet att du ska få det. Han är väl inte tillsammans med dina tänder eller? 

Att han inte svarar på sms kan bero på något annat, det behöver inte handla om just dig. Men om det är pga dig, så tycker jag att han borde höra av sig. Har man gett sig in i ett förhållande ska man kunna prata om allt. Det är bara omoget av honom att ignorera dig, speciellt nu när ni har tagit ett steg närmare framtiden och förlovat er. Hans kompis ljuger, det kan jag säga rakt av. Hur ska hans kompis inte veta vart han tagit vägen? om hans kompis inte "vet", så tycker jag att du borde kontakta hans föräldrar och fråga vart han håller hus. Och att han inte kramar dig tillbaka i skolan är otroligt fjantigt. Antingen så har han tappat känslorna, vilket jag tycker är konstigt med tanke på att ni förlova er för inte så länge sen, eller så är det något annat som står i vägen för honom. Fråga honom vad det är han vill, fråga honom om något står på tok (vilket det måste göra). Om han inte vill ha något med dig att göra mer så skiter du i honom hur svårt det än är, eller så kämpar du för honom, för det du vill ha.

Det är svårt det här med föräldrar och begränsade tider osv, men man får göra det bästa av situtationen. Ni måste ändå ha lyckats riktigt bra om ni har hållt fast vid varandra under två års tid. Ni har klarat det galant. Ni borde klara av detta också! Gå hem till honom och knacka på hans dörr, sätt din gräns! prata med honom, prata ut. Men var inte för på, om han nekar dig, så ska du helt klart bajsa snett på killen! Säg att du vill ha det svart på vitt, en gång för alla. Men en sak till: tänk på att om allt blir som vanligt igen, ta honom med en nypa salt. Tänk efter på det här med flytten en extra gång.

Hade bra så länge, hoppas vi hörs igen! ♥




Kommentarer
hp

Grym blogg:)



Blogg: http://svenskatva.blogg.se/
2011-03-03 @ 21:40:55
Jennie

Nä precis han vet nog inte vad hora betyder , jag vet inte om han älskar mig jag vet ingenting allt i mitt huvud snurrar runt kan jag säga jag börjar bli tom i orden .. hahha precis jag har slutat att ta åt mig men inte av att han säger att jag är tjock eller har för små bröst såna skit saker? ingen verkar veta vad som händer eller så säger ingen till mig det har inte varit såhär på skit länge jag fattar ingenting liksom förlovningen tog vi bra båda var lika glada det var lika spännade för oss båda så hade vi det bra ett tag men nu är jag TOm och tyst säger bara elaka saker jag har det inte lätt i familjen ändå så lyssnar inte på mina ord som nu han säger inte ett piss ... :( han ska finnas han ska lyssna han ska ge trygghet visst? jaag försöker fråga honom jag försöker få tog i honom på alla sätt så man kanske fattar... :'( jag vet inte själv hur jag ska göra om jag ska vänta eller inte om jag väntar denna veckan med blir jag ännu mer depprimerad jag klarar inte är trött om dagarna äter knappt vill knappt ut :( men tack för dina ord. <3



Blogg: http://mackansflicka.blogg.se/
2011-03-04 @ 01:07:09


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!