fest? nae pallar inte. sova - jarå!

min lilla boy skulle höra av sig om fest men jag skiter i det tror jag. ögonen säger stopp. de ville bara blunda även att jag har sovit. jag ska bädda ner mig i sängen och dricka kolsyrat vatten haha, jag är jätte törstig nu för tiden. verkligen jätte törstig. dricker nästan konstant. blir man inte törstig när man har diabetes? eller någon annan sjukdom? tänk om jag har någon sjukdom? .. nej nu får vi bara tänka på att jag är allmänt TÖRSTIG :) och må gud vara med de som är sjuka) natti natti!

Kommentarer
sam

när man dricker vatten om kvällarna så kan det beror på diabetes . om du försätter så ska man till läkare om det håller på länge .... men få hoppas att det är inget sjukdom



2011-03-20 @ 14:28:13


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!