en liten update

Jag vände upp och ner på hela min telefon & alla nummer är nu försvunna, så ni som känner mig och har mitt mobilnr: Skicka ett sms med ditt namn på så att jag kan spara ditt nr!! jag sket i telefonen för jag kunde fortfarande inte skicka sms till fjonken men nu funkar det ÄNTLIGEN. och tro inte att jag var duktig och mekade ihop någonting, det funkade av sig själv till slut -.- haha.

jag kom iaf precis ut ur dushen och innan det käkade jag. kvällen lutar åt fest men jag har ingen aning yeet. ni vet min fina vän rosiiita-krooollfi**a är så otroligt seg, hon ska göra tusen saker på en dag. vi får helt enkelt se vad som händer ikväll. nu ska jag i alla fall bara chillaa baase. PUSS !

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!