En kväll hos L & S MED D HAHAHA LSD.

mötte upp denis och promenerade till syrran & levent. där blev det en hel del snack om tupac, denis är ett stort fan av honom som alla i norrköping vet HAHA. 2pac två. sen kollade vi på någon film och vid tio slog vi på tv11 och kollade en stund på big brother. sen började vi promenera hemåt, bästa denis följde mig till porten & i väntan på att hans vagn skulle komma (som gick nu vid 23.15 från söder tull)  så berättade han historier om Gud haha. fett härligt! nu smsar han och säger att vagnen inte har kommit än, stackars det är den sista.. hoppas den inte har åkt ifrån honom.

jag ska strax tvätta av mig sminket och lägga mig. imorgon blir det en sväng på stan med syrran, levent & denis :)
NATTI NATTI!
update: HAHA fittan var redan på vagnen han ville bara se hur jag skulle reagera. jag kämpar med mitt liv "den kan inte ha åkt än denis, kom hit annars och hämta pengar till taxi!!"






Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!