datorn krasha!

Är ni fortfarande vakna? Vi har precis tagit en kvällsdush. Internet slutade fungera så jag skriver ifrån mobilen. Något trojan virus har attackerat levents stackars dator. Vi ska fixa det med ett program strax. Sitter och lyssnar på låg musik och chillar bara. Tugay sover hr brevid mig på hans älskade värmefilt. Jag vill tacka er för alla era fina kommentarer ni skriver till mig. Allt ifrån att jag är vacker till att det jag håller på med, ger råd till er som behöver och att jag ska fortsätta med det jag gör och kämpa, att jag kommer komma långt. Ni är riktiga änglar och jag blir så berörd av det ni skriver. Alla ska känna sig träffade! Nej nu ska jag sluta känsla mig och vara social. ska svara på en kommentar ifrån Johanna när datorn funkar igen, har inte glömt dig :) puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!