Daniel Rack!

Även att du inte har kvar fötterna på jorden så lever du kvar i våra hjärtan, det kommer du alltid att göra. kommer ihåg det hemska beskedet som igår. på väg hem ifrån malmö får linda ett sms. "Danne är död" jag fattade ingenting, kände ingenting, linda grät. jag förstod inte. antar att jag var chockad. danne? vadå död. nää. vi träffade honom några timmar tidigare ju.. när vi klev in genom lindas dörr då kom tårarna. jag skakade, var helt förstörd, grät och grät. nu rann det en tår ner för min kind. vi blev tajta, vi hade kul, vi pratade allvar och flippade med varandra. du var, är och kommer alltid att förbli grym! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!