Converseligan

God morgon mina vänner. idag är jag uppe med tuppen, det är såhär va att jag har varit på ett litet möte med mamsen. gick otroligt bra! inte nog med det, jag har världens knasigaste mamma. hon började göra till sig och likna en gorilla efter att vi hoppat av bussen HAHA. busschaffören lyckades se allting och han kunde inte hålla sig för skratt. nu ska försöka väcka hanna som ligger och sover så sött i min säng. vi ska nämligen iväg och göra en liten förändring på hancii. sen vid kl 1 ska jag till tandläkaren för att hålla rosi i handen. senare tror jag vi ska träffa gabi och ta en sväng på stan med honom. han ska se om han kan hitta några converse. japp, vi har tvingat honom köpa det! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!