Big brother!

Hancii sover här inatt, vi sitter och kollar på big brother men jag passar på att skriva nu när det är reklam. ska bara svara på en kommentar lite fort, tar resten imorgon eller något. hinner inte idag :/

Anonym: Vill bara tacka dig så mycket för ditt svar. Du är verkligen duktig som du skrev, de känns skönt nu efter och jag ska tänka på det du skrev till mig. Jag vet att killen inte är en av de bästa men han verkade även ha bra sidor. Tror inte att det är så att min bror skäms för sin kompiskrets eftersom han inte brytt sig tidigare. Tror han märkte att jag gillade den här killen eller nått, ingen aning faktiskt. Jag vill verkligen höra av mig till honom men jag skäms för vet inte hur jag ska höra av mig eller vad jag ska säga.. Tack igen för din hjälp Selma du anar inte det betyder mycket!!


svar: det är inget att tacka för. jag är tacksam över att du vill dela dina problem med mig ♥ det är inget ovanligt att skämmas, jag har också tagit kontakt med mitt ex och jag skämdes något fruktansvärt, men om man känner att man måste och vill så ska man samla mod och göra det, hur nervös man än är! Du vet vad du ska säga. Det kommer komma automatiskt. Berätta att du är ledsen för det som hänt och att du vet att du egentligen gjorde fel som lyssnade på din bror, är nästan säker på att han kommer förstå. puss på dig gumman!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!