about me!

just nu älskar jag att det inte är långt kvar tills brorsan kommer hem!
min favoritlåt just nu är Kartellen ft stor - jag svär jag drömde.
just nu läser jag helst bloggar?
just nu har jag helst på mig mjukis
just nu sminkar jag mig helst med inget, skönt utan smink ibland.
just nu tycker jag att vädret är FÖR kallt..
just nu är jag lite extra kär i inget speciellt
just nu behöver jag en kopp kaffe, kusin skynda dig !
just nu är min favoritaccessoar: verros GAMLA örhängen :)
Bio eller promenad
beror på faktiskt. en mysig kvällsprobmenad med någon man tycker om. eller en störtskön film på bio med vännerna. det är olika.
Är du kittlig haha OM jag är.
Snarkar du? niix!
Stjärntecken? LEJON. raaauwrr
Rädd för insekter? ja oftast.
Äckligaste insekten: ALLA.
Största svaghet: Du
Det här är jag bra på: att älska och ge kärlek
Bästa bok? ferat korkmaz - pappa älskar dig & shoo bree
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? att vara osynlig, kunna flyga eller läsa tankar.
Vad vill du jobba som? Socionom
Chips, morötter eller godis? inget av det just nu faktiskt.
Pizza eller hamburgare? pizza
Skriver du dagbok? i have my blog?! ;)
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? yes!!! skulderbladet - tatuering. piercing - kanske tungan, ögonbrynet.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) VÄLSTÄDAT.
Gungar du på stolen? näää
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? jag skulle dö, så nej!
Vilken hand håller du gaffeln i ? vänster !
Är du rädd för blod? nej
Saltar du på maten? yes, ALLTID!


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!