when i'm thinking..

Det känns som att jag vill blogga massor och skriva så grymma grejor men när jag väl börjar skriva får jag sudda ut allting. Jag kan inte öppna mig så stort för er på den här bloggen. Det jag vill skriva ut är mellan mig och en person. Bara vi två som vet om det. Och det är synd att jag inte kan öppna mig här. för jag vill verkligen kunna vara mig själv FULLT UT. men det går inte. Jag kan inte, jag vill inte. Men ibland känner man "fuck alla" och det är såna stunder jag skriver och skriver men sedan när man inser att man inte kan publicera inläggget, suddar man ut allt igen..

Jag hade en lösenordskyddad blogg innan som jag skrev i.. men jag har tagit bort den (?) vet inte varför. det kanske blev för mycket.. funderar på att göra en ny där jag kan skriva om precis ALLTING utan att någon annan får reda på det, utan att norrköpings grövsta ormar läser det :)

Kommentarer
ROBERTA

lösenorde är så mycket skönare. Man tappar läsare, men i slutändan känner du dig säkrare. Hur kul är det att t.ex. bara skriva att du ska till netto och sen träffar någon där som sett det du skrev och gick dit.. tro mig. inte värt det



Blogg: http://robertachamoun.blogg.se/
2011-06-14 @ 17:53:06


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!