VASAPARKEN ALL DAY LONG

Det har varit en HÄRLIG dag. kom precis innanför dörren så jag har varit ute i stortsätt hela dagen, riktigt nice! först drog jag förbi stan med L & S och fixade presenter till brorsan och sedan mötte vi upp L's vänner för häng i vasaparken, köpte jordgubbar på vägen dit som vi smaskade på. Efter ett tag mötte vi upp brorsan och några andra där, så vi har suttit i vasaparken hela dagen haha inte planerat men det var riktigt hett ute och gott sällskap.

syrrans rygg är knallröd eftersom att hon satt med ryggen emot solen i flera timmar haha hon har två snygga bhband-streck på ryggen. FINT... not. jag fick också lite färg, men jag är då smart som drar på mig en tubtop (heter det så? haha) så jag fick absolut inga streck hähä.

jaja kom som sagt precis innanför dörren. såg att mamsen hade köpt jordgubbar som jag sitter och smaskar på. satt på en kopp kaffe också, jag har ont i huvudet och jag tror det är för att jag inte har fått i mig något koffein. haha tragiskt..

tycker att det blev en lyckad dag. strax väntar kaffe, sedan nörda fb en sväng och därefter ska jag hoppa in i en dush. blir perfekt till big brother som börjar vid 22.00. efter det ska jag svara på en love question :)

hörs sen!











det tog lite lång tid att ladda upp bilderna för min älskade pappa ringde ifrån turkiet. love & miss him ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!