SIMON VANN BIG BROTHER 2011

Hello! jag kom hem runt 9 tiden, perfekt till big brother finalen! fattar inte hur martin kunde komma 3a. var stensäker på att peter skulle komma trea, sur äckel gubbe! men är så fucking glad över att simon vann. ni fattar inte hahahaha jag skrattade för mig själv, skrattade högt. blev verkligen superglad! :D han förtjänar det verkligen bästa simon. han var så otroligt glad också, han visade sin tacksamhet. han var en värdig vinnare. bästa bästa simon! :D




min dag har bestått av grillning & tårtbakande. jag mötte upp jenni och stack till willys, sedan stack vi till parken och käkade nötter & drack power king och snackade skit som på de gamla goda tiderna. efter nån timme kom även viccy ut. det märks att vi har blivit äldre och förändrats. förr var vi fler, alla tjejer samlade men nu gör alla olika saker. vissa jobbar, andra kämpa i skolan och verro bor inte ens kvar i älskade norrköping.

men det var trevligt. vi grillade hos jenni och sen fick vi för oss att göra en tårta som FAKTISKT blev gudomlig och inte såg så farlig ut :) tack för en riktigt härlig dag tjejor.







Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!