SPÖKEN!

jag vaknade nu. och jag har ingen ångest även att solen skiner GROVT! för inatt när jag skulle sova, så hade jag min kissemisse brevid mig och sen hörde jag något utanför rummet, någon som andades tungt. katten reagerade och fick ingen ro, han hoppade upp och gick ut ur mitt rum. jag blundade och försökte skita i det men sen sprang jag och väckte mamma och tvingade henne sova med mig hahaha. vi tog en cigg och la oss sen, men då började katten kolla ut ur rummet igen, släppte inte blicken så mamma gick upp för att kolla (hon vart också nojig HAHAHA) och sen kunde vi inte sova så vi tog en kaffe.

jag somnade runt 5-6 tiden. undra vad det var för något.. och minns ni att jag har berättat att det är någon som kraffsar i min byrålåda? både jag och mamma har hört det. vem kan det vara?

nu är jag i alla fall vaken, mamsen köpte istanbul kebab till mig. GOD FRUKOST jaaarå :D ska alldeles strax fixa mig för snart kommer syrran & tugge och då ska vi ta en kaffe, sen gå runt strömmen. härligt väder hähä.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!