SLEEP TIGHT SWEETIES!

Nu har jag fått min dagliga dos av kvällsprat med svartingen i telefonen. det blev ungefär en timmas skitsnack som vanligt. saknar henne så fucking mycket asså haha. det låter som att vi är ett par, men grejen är att när vi är med varandra har vi så kul. det kvittar liksom vad vi gör. vi snackar skit, skrattar och bara är. längtar tills hon kommer så att man kan vakna tidigt och sticka ut och lägga sig i solen.

alla andra är så sega, eller orkar inte följa med. tråkiga jävlar. jag och min svarting är perfekta för varandra HAHAHA! nej, nu ska jag nanna kudden.. väckarklockan ringer 7:00 (mamma skriker på mig). vi hörs imorgon igen mina vänner. sov så gott. puss på er alla :)



 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!