ONÖDIGT INLÄGG.COM

Hellu sweeties!
kom ut ifrån en skön dush nyss. älskar att bada, så avslappnande. det bästa är att man kan gråta i dushen utan att märka av det (man är redan blöt) och nej jag grät inte i dushen denna gången för jag mår faktiskt bra. men jag säger det bara. det är soft ändå. man kan gråta utan att man märker av det hihi.

Jag tror att jag ska ställa mig och laga någon mat till syrran som dricker.. och hon blir alltid fyllehungrig på natten. borde nog fixa klart det så att hon inte gnäller sen när hon kommer haha orkar inte ta hand om henne.. :) vet inte ens om hon är full men man måste ändå tänka ut en plan B. HAHA vad leker jag smart om?

jaja onödigt inlägg som FAN. puss och kram syns på stan. hej svej. love you and you know it hihiihihih

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!