My dad is stronger than your dad

God kväll!
jag däckade loss förut. sov i några timmar, vaknade upp vid 22.00 och vet ni vad jag drömde? att jag blev mamma! alltså ni fattar inte känslan, det var helt sjukt underbart haha :) hade fett ont, men sen gick det jätte snabbt när jag skulle krysta och ungen var ute på 5 min typ. fick jag upp min SON på mitt bröst och han var så söt.. rätt mörk med super stora bruna vackra ögon. helt fantastisk var han! ville aldrig vakna. det var grymt!

har pratat rätt mycket om barn på senare tid, och ni vet att om jag skulle bli gravid skulle jag aldrig göra abort. det finns inte i min värld. ååh vad jag älskar barn. vill ha en son. han var så fin. min ängel. han finns inte ens -.- haha gud... drömmar


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!