MIN DAG

hej på er sötisar!
jag har haft en toppendag med underbara vänner. dock ett jävla temprament.. ni förstår jag joinar the red crew this week. det är inte lätt när det är svårt. haha har stört mig på minsta lilla, käftat emot och bara varit jävlig. kan inte hjälpa det. men bortsett ifrån det har jag haft det grymt! vi grillade kyckling i pita bröd med VITLÖKSDRESSNING ♥♥♥

när kvällen började gå mot sitt slut drog jag, jenni och josse till dee geer skolan och snackade skit. efter en stund kom aurora, erna och gänget så vi pratade lite med dom också. ser dem som mina småsystrar. älskar dom! ♥ sen träffade vi även på tvillingarna nebil & jack och deras lilla hund Rex som jag avgudar. han spelar fotboll, nickar, lyssnar hela tiden. kan spela död. tight hund!

sen földje jag och jossan, jenni till spårvagnen och vi två tog vårat pick och pack och hälsade på min NYA granne sannis :) jätte fin lägenhet. min lilla ängel! ja, hon är verkligen liten. 21 år gammal och skickade ett sms till mig idag: "vet du hur man gör köttfärssås ? :(" hahahah hon är bara för söt. det roliga är att hon har bott ensam i flera år. antar att hon köpt köttfärssås i burk tidigare..

nu är jag i alla fall hemma och imorgon står skola på schemat. ska upp så tidigt som 7:00, det var länge sen jag steg upp så tidigt så vi får se hur det går. den 8e sätts betygen så jag har bara imorgon på mig. tror ni jag klarar det? wish me good luck :(

ska ta en kaffe och sedan hoppa i säng tror jag. puss på er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!