MIN DAG

Dagen har spenderats med min vackra Jeniita :)
först hjälpte vi familjen att flytta lite grejor och sen stack vi ner till ica & köpte jordgubbar och lite sånt gott. svängde även förbi en pizzaria och sedan satte vi oss i gräset och käkade kebaktrallrik och snackade känslor haha ovanligt liksom. efter en bra stund där fortsatte vi mot folkparken för att tvätta av våra jordgubbar HAHA och sen satte vi oss på en bänk och snackade i timmar.

klockan sprang iväg och sara messade. hon kom ut med min favorit unge haha så söööt. och nu är jag hemma, kom hem för en kvart sen. det har varit en toppendag.

nu ska jag bara softa lite här och sen lägga mig i sängen för att sova gott. ta mig en dush kanske. MWAH.

en bild ifrån idag


Kommentarer
kurdisk muslimsk tjej <3

hej söt blogg ! :D ska vi följa varandra på bloglovin?<3



Blogg: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
2011-06-14 @ 01:38:17


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!