MIN DAG

Haha denis släppte en kommentar på min blogg. va gulligt att han läser den :) dessutom vart han väl superglad när jag la ut en bild på 2pac eftersom att det var den han kommentera hahaha! bästa denis ♥

yallafall, hej på er!
vad har ni för er? jag kom hem för en liten stund sen. dagen har bestått av häng med jenni, feyruz & armani. det har varit riktigt trevligt och mysigt måste jag säga. först mötte jag upp J & F, vi tänkte åka till lindö, var på lindövägen när vi kom på att armani var här i norrköping om 20 min så vi traskade ifrån lindövägen till resecentrum vilket gav oss en riktigt skön promenad.

när vi mött upp A tog vi en sväng förbi folkparken och satt där och snacka, sen förflyttade vi oss till en bänk längre bort och fortsatte vårat prat. vi har pratat om i stortsätt allting idag hahaha. efter ett tag där gick vi in och kollade på både kristna & muslimska gravar. så fina alla var! vi rös många gånger.. sen hittade vi en bänk och där satte vi oss bekvämt och snackade ännu mer haha. vi har pratat allt fan.. kärlek, religion, svartsjuka, könssjukdomar, sex, vänner.. ALLT MÖJLIGT.

när vi satt där satt alla vattenspridare igång och vattnet skulle snart komma på oss så vi sprang därifrån och började promenera ner mot kungsgatan, sen kom vi på att A's tåg hem skulle komma om en timme så vi promenerade med henne till resecentrum och sen åkte vi hem.

Vi har promenerat mycket och lättat hjärtat en hel del :) har varit riktigt mysigt och trevligt!

jag har inte käkat någonting idag förutom en knäckemacka tidigt när jag vaknade så nu håller jag på och tinar köttfärs för här ska det lagas köttfärssås & spaghetti hähä. puss!

Kommentarer
a

finis bloggis



2011-06-10 @ 11:25:52


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!