kallsås

Hellu. Dagen har gått susen. Fick lite ärenden gjorda och,sedan lagade jag väääääääärldens godaste kallsås!! Med fisk och potatis. Skolans kallsås kan stoppa upp sig någonstans, min var helt klart den godaste jag ätit. Det k*ullade i munnen hahahaha.. Verro och jag njöt loss. Framåt kvällen tittade jenni in här, och sen kom rosii oxå. Verro är för tillfället ute på vift och nu har de lämnat mig ensam. Fan att kallsåsen tog slut, annars hade jag käkat nu.. Mmm :( göra ny kan jag inte, har ingen gräddfil hemma :( jaja, det var allt från mig. Ska rota i köket och se om jag hittar nått gott. Hörs

Kommentarer
maja

hej selma!

du är verkligen jätte vacker och dina ögonbryn ger något extra, haha du får dem så perfekta,, kan du inte visa hur du gör när du sminkar dem, eller kanske sminkar dig helt och hållet. hade varit intressant och kul att se :)



2011-06-27 @ 21:21:12
Ch

Dagens fråga lyder:

"Vilken är den bästa kärleksfilmen?"

Bästa tips vinner en STOR länk med bild

& såklart nya läsare! Kom in och va med i leken;)



Blogg: http://silverdam.blogg.se/
2011-06-28 @ 14:48:44


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!