JAG ÄR REDAN VAKEN!

Tjena mina små hjärtisar!
jag är vaken sen 3,5 timmar tillbaka . stack till stan med mamsen och fick med mig en jumpsuit som jag bytte till direkt efter vi köpt den - fett skön. vi handlade lite grejor till brorsan och hans flickän, gick runt lite osådär. så nu är jag hemma igen. var lagom trött när jag gick upp, men det är bättre att jag gick upp tidigt så att jag inte missar den fina dagen. det var supervarmt redan när vi gick dvs runt tio imorse.. härligt :)

ska bli 27 grader varmt men jag är säker på att de kommer ligga på över 30 idag. ikväll ska vi till brorsan & katti för att fira dem lite mer. brorsan fyller ju år på måndag men vi firar han nu istället. blir att grilla och lite sånt där med våra familjer. underbart.

ikväll kanske jag ska sticka förbi sannis som har flyttat hit, hon bor bara 2 portar emellan mig. woho, bästa! :D


för vacker för att visas på bild... host..
min nya jumpsuit hähä söt!



fixade iordning jordgubbar och choklad till mig och mamsen precis. GOTT


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!